Zahtjevni, kompleksni, dugotrajni, osjetljivi projekti, često s mnoštvom korespondirajućih elemenata. Projekti, koji su se znali odužiti mjesecima ponekad i godinama. Puni izazova, i upravo zato uživali smo radeći ih, sređujući ih. Pronalazili smo bolje varijante prijeloma, preciznije vrste i veličine fontova, optimalne odnose elemenata na stranici. Promatrati
rađanje takvih djela, njihovo pretakanje iz amorfne mase tekstova, natuknica, skica, fotografija, shema u točno definirane gridove, rubrike, stupce, naposlijetku – u tiskanu formu, uvijek je sobom nosilo dozu uzbuđenja, radoznalosti i veselja po završenom poslu.
višEKreiranje vizualnog identiteta ključan je korak u izgradnji prepoznatljivog brenda. To je zbir svih aspekata koje tvrtka formira kao vlastito, prepoznatljivo i konzistentno, kroz sva sredstva komunikacije. Definira se knjigom osnovnih standarda -
dinamičkim sistemom koji se stalno mijenja, upotpunjuje, usavršava. Čvrste i jasne odrednice važne su u dugoročnom procesu izgradnje brenda.
višEOptimizacija postojećih logotipa
Dio klijenata nam se obraća s molbom da njihove postojeće logotipe optimiziramo, učinimo vidljivijima, kompaktnijima, jasnijima... Pogledajte primjer...
Prema recentnim istraživanjima (FMI) prosječni supermarketi sadrže na policama između 20-30.000 različitih proizvoda. Podatak je to koji govori koliko je suvremeni dizajn ambalaže zahtjevan, te koliko je teško istaknut svoj proizvod. Zajedno s klijentima nastojimo proizvesti originalan produkt s optimalnim prodajnim preformansama.
Pakiranje, dizajn proizvoda, zadnja je poruka koju potrošač primjećuje - ujedno i zadnja prilika da ga se uvjeri da isti kupi.
Oblikovali smo kutije raznih vrsta, ambalažu u konditorskoj industriji, industriji vina, prehrani, maslinarstvu, omote CD-a, itd ...
Korporativne publikacije neophodan su dio poslovanja tvrtke. Svaka poruka poduzeća namijenjena poslovnim partnerima je važna, zato firme koje drže do svog imidža posvećuju pažnju svim detaljima svojih tiskanih materijala. Od grafičkog dizajna do formata, oblika, vrsti papira, tisku i završnoj doradi...
Brand – jedan je od najvažnijih aspekata svakog poduzeća, velikog, malog, prodajnog, uslužnog ili B2B. Kvalitetna strategija izrade branda daje vam prednost na suvremenom, sve kompetitivnijem tržištu. Što točno "brendiranje" jest? Jednostavnim riječima - vaš brend je vaše obećanje vašim klijentima.
On im govori što mogu očekivati od vaših proizvoda i usluga, identificira vas, stvara razliku, vas i vaših konkurenata. Brand treba proizlaziti iz onoga što vi jeste, što vi želite biti i onoga kako vas tržište vidi.
višEStekli smo veliko iskustvo u pripremi materijala za tisak (u offsetu, sitotisku, flexotisku). Dugi niz godina u našem DTP (Desk Top Publishing) studiju nalazio se rotacijski skener i jedinica za izradu filmova.
Imamo preko 25 godina iskustva u ovoj domeni. Radimo u svim standardnim programima za dizajn, prijelom teksta i obradbu fotografija (InDesign, Photoshop, Illustrator).